Artiklar

Vårens verksamhet med Vänsterpartiet Gävle

Varmt välkommen till vårens aktiviteter med Vänsterpartiet Gävle! Utöver allt som finns med i kalendariet nedan har vi dessutom varje vecka öppen torsdag mellan 14:00 – 18:00 i partilokalen. Om inget annat anges hålls våra träffar och olika aktiviteter i partilokalen på Brynäsgatan 38B, mitt emot Brynässkolan. Buss 1 stannar precis utanför.

• 15 februari 18:00: Medlemsmöte
  • 18 februari 15:00: Gå på bio med Vänsterpartiet Gävle och se filmen The Death of Stalin för halva priset som medlem i Vänsterpartiet inklusive en gäst, det innebär 35 kr för vuxen och 25 kr för student och pensionär.
  • 20 februari 19:00: Jens Holm, riksdagsledamot för Vänsterpartiet, berättar om vår klimatpolitik på stadsbiblioteket.
  • 8 mars 17:00: Internationella kvinnodagen med Vänsterpartiet på Gävle stadsbibliotek. Filmvisning.
  • 18 mars 14:00: Årsmöte
  • 21 april 11:00: ”Kampanja som Bernie” – Utbildning på ABF för alla som tänker sig att hjälpa till i Vänsterpartiets kampanjarbete inför valet i september. Inga förkunskaper krävs.
  • 21 april 19:00: Vårfest med Vänsterpartiet och spelning med Cats & Dinosaurs i f.d. katolska kyrkan
  • 1/5 Första maj